Cliënttevredenheidsonderzoek
Onderzoek naar de ervaringen van patiënten met de kortdurende ambulante geestelijke gezondheidszorg van Transparant aan de hand van de CQ-index, een vragenlijst.
Bij Transparant wordt elk jaar een onderzoek gedaan naar de ervaringen van patiënten met de behandeling en/of begeleiding binnen onze instelling.
Het is een belangrijk onderzoek, omdat we met de resultaten, waar nodig, onze organisatie kunnen verbeteren.
Het onderzoek heeft als doel te meten hoe de behandeling en begeleiding, die onze organisatie levert aan patiënten, ervaren wordt.
Door informatie van patiënten te verzamelen en bij elkaar te brengen, krijgen we als organisatie zicht op de kwaliteit van onze behandelingen.
Op welke punten doet onze organisatie het goed? En op welke punten kunnen of moeten we onze hulpverlening verbeteren?
Het onderzoek wordt uitgevoerd door een extern meetbureau. De uitkomsten zijn geanonimiseerd, Transparant ontvangt alleen de algemene resultaten.
Op Zorgkaart Nederland kunt u het actuele cijfer voor Transparant zien.